lauantai 30. huhtikuuta 2011

Olan tempo 30.04.2011

Olan tempo järjestettiin melko koleana vappuaattona Sotungissa. Minä (Halme) olin tällä kertaa Teamin ainut osallistuja tässä kisassa. Matkana oli 14,4 km. Lähdin kilpailuun tavoitteena kärkitaistelu. Mukana ei onneksi ollut kovin montaa huippukuskia, joten mahdollisuudet kärkitaisteluun olivat helpommat. Oli hyvää tuuria että aurinko alkoi paistaa juuri ennen omaa starttiani ja vesisade alkoi vasta 20 minuutin kuluttua siitä kun olin tullut maaliin. Lähdin rohkeasti ajamaan omilla rajoillani. Vauhti olikin omasta mielestäni todella hyvää kääntöpaikalle asti. Sen jälkeen alkoi painaa hieman jaloissa ja vatsassa. Sain kuitenkin pidettyä maaliin asti kohtuullista vauhtia ja olin tosi tyytyväinen kisaan koska enhän ollut tehnyt vielä edes yhtään tempotreeniä. Edelleni kisassa kiilasi ainoastaan Jan Elmgren, jota voikin sanoa melko kovaksi tempokuskiksi. Olin siis toinen 22 sekuntia kärjestä. Kun saan alle tempotreeniä niin eiköhän kesällä kulje vieläkin kovempaa.

Tempon tulokset

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti